fredag 16. juni 2017

Gøy med "Zines"

Hei og god fredag:-) Då var det min siste dag for denne gong. Som sagt så går det i "smått" hos meg denne veka, så her kommer meir inspirasjon til utfordringa:-)

Eg skal på helgetur med to gode venninner, så då fant eg ut eg ville ta med noko til dei:-) Så eg laga ein kvar sin "Zine" til dei:-) Zine som i Magazine;-) Søk på youtube så finner du litt av kvart.

Desse er superenkle og morsomme å lage, alt du trenger er eit A4 ark (eg har brukt akvarell ark), og det av pynt og farger du ønsker:-)

Det er kanskje litt likt som i går dette her, men litt annerledes likevel. Desse er laga med tanke på dei to som får dei og ein Zine inneholder ofte elementer i form av tekst, sider som kan fylles ut, kanskje eit bilde osv.. Eg har to sider med ark fra fargeleggingsbok, tilfelle dei får lyst til å fargelegge litt;-) Og to lister dei kan fylle ut sjølv. I tillegg har eg med dikt og små ordtak..







Slik ser dei ut før dei brettes til ein Zine;-)


Ha ei strålande helg:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar