fredag 28. april 2017

Spennende hyllekort til alle anledninger

Hei alle sammen! Ukens siste kort fra meg er et hyllekort!


De nye arkene fra ScrapBerry´s er helt fantastiske å lage 3D-kort av!  
Jeg har brukt vanlig Bazzil Kraft som base, og bygget opp kortet som et bokkort, så har jeg skjært ut hyllet og bygget opp kortet rundt hvordan mønsterarkene er. 

Fremsiden på kortet har jeg valgt å bruke skuffer, der noen av skuffene ikke vil lukke seg helt og står litt åpene ved hjelp av putetape.


Teksten på fremsiden er stanset ut av Tim Holzt sitt alfabet, og klokken er hentet fra samme arkserie som resten, det er også telefonen og saksen og plakaten inni. 

Skrivefeltet er laget av to paneler med kraft i samme farge, men den ene farget jeg mørk med distress stempelpute. Teksetn foran er også i kraft, men farget med distress. 


Siden dette er et kort med mye "spenn" i papiret, har jeg valgt å bruke Tacky Glue for å få paneler og innside og hyllet itl å sitte på plass. Også pynt er limet med Tacky Glue her. 
Pynten inni kortet er litt blanding av ting jeg har hatt liggende selv, og ting du finner i scrappiness sin pyntavdeling 

Har dere laget slike 3D-kort før? Hvis ikke så prøv da vel! Spør meg gjerne hvis dere lurer på noe:)

Mvh Karianne Teig




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar