fredag 4. mars 2016

Vårlig kort med chipboard , inspirasjon til utfordring #13

Hei. 
Chipbard er artig å dekorer med, og denne gangen har jeg brukt en ganske stor en fra Blue Fern studio.


Jeg har grunnet den med gesso, så Finnabair clear crackle past, før jeg har brukt Distress ink og til slutt litt Color Bloom gull farge. Da fikk jeg et litt rustikk og slitt preg på chipboarden. Jeg ble egentlig veldig fornøyd med hvordan den ble - akurat slik jeg hadde tenkt:)
Arkene er fra Fabscrap, og er i en nydelig blåfarge, med vakre hvite blomster.

Ellers så har jeg brukt masse blomster og blader i front, stensil med paste på bakgrunnen og noen dråper her og der med Color Bloom  - gold. 



Blomstene er en blanding av ferdig kjøpte og noen som jeg har laget selv. De har fått et lite snev av Stickleys glitter på seg.



Innsiden er enkel med kun et stempel og plass til å skrive en hilsen, og baksiden er også enkelt pyntet med bare en lite sommerfugl.






Jeg beklager det litt dårlig bilde, men i dag har det vært ganske grått ute, og det er vanskelig å finne skikkelig lys å ta bilder i.

Det var alt fra meg i denne omgang. Ønsker dere en flott helg, og du...der er fortsatt mulig å bli med på vår utfordring. Denne gangen vil vi se noe med vårlig tema, i pastellfarger og det skal brukes minst 3 blomster på prosjektet :). Den går fram til 14. mars. Du finner mer info her.

Materialliste
Gesso



1 kommentar: