onsdag 30. mars 2016

LO med 3D Ramme

Hei hei, da er det allerede onsdag, og jeg skulle egentlig hatt en liten tutorial å vise i dag!
Den kommer ikke før på fredag, siden jeg fikk problemer med pc'en min når jeg skulle 
laste opp bildene.

-Så i dag viser jeg en LO/ Mixed media hvor jeg har brukt papp ramme.
Det er utrolig kjekt å prøve seg på litt nye ting, spesielt når man lenge 
går med en ide som bare MÅ prøves! :)

På denne Loen har jeg brukt ark fra Kaisers Craft og disse har jeg revet langs kantene.
Papp rammen har jeg dekket med tissue paper tra Tim Holtz, og mange av blomstene har jeg laget selv ved hjelp av punch og blomsterklaser fra WOC (bead berry spray, purple) som er klippet opp og brukt som blomsterkjerne.
Mønsterarkene er påført Gesso for å gi et litt gammelt preg.




Tissue paperet er farget i gull ved hjelp av glimmermist.
Det ble litt gjenskinn i bildene, så jeg må bare beklage kvaliteten denne gangen...




Ellers er fargene inspirert av den fantastiske flotte brudebuketten i jordfarger. 
De store blomstene fra WOC er egentlig hvit så de har jeg farget med Dylusions ink spray for å få dem lik "originalen" i buketten. Her har jeg brukt Lemon zest og Pure sunshine.





Jeg bare elsker disse varme fargene, og jeg ble ganske fornøyd med hvordan jeg greide å plukke opp fargene fra brudebuketten på denne Lo'en! :)




Detaljer: 

Arket er stemplet med swirl mønster og annen bakgrunnsmønster for litt detaljer, og sommerfuglene er stemplet dobbelt og klippet ut for å gi en 3D- effekt. Halvperler fra Papirdesign.







Da gjenstår det bare å  ønske alle en flott dag, og velkommen innom på fredag når jeg viser en tutorial på en boks! 
Klem, Helga <3



(Her er en liten sniktitt på hva som kommer på bloggen fredag... )   






Utstyrsliste på denne LOen:

Mønsterark:
KaiserCraft, Antique  Bazaar  Unearth,

Lilla ark til blomster punch (ark jeg hadde liggende)

Blomster:
WOCChrystanthemums, Cottage roses EarthSweethart Mixed Peach/ Orange og
Bead berry spray (purple/ lilac)

PapirdesignSøte blomster, beige


Doilie sprayet med Glimmermist (Gold)
Dylusions ink spray; Lemon zest og Pure sunshine

Tissue wrap (Melange) fra Tim Holtz;
Stempel fra Prima: Dream on
Halvperler fra Papirdesign
Blonde; Kaiser, Lace Pack Natural
3D ramme: pappmache 10 x 10 cm
Chipboards er fra Blue Fern Studios; 2 heart
Wink of stella (white), for å farge Chipboardene hvitGesso, hvit
Note dies; spellbinders og Die- Namics musical Note
Punch eller dies til å stanse ut små papirblomster
(Jeg har brukt McGill punch som jeg hadde liggende fra før)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar