fredag 9. oktober 2015

Inspirasjon til utfordring #8, bruk blomster. Steampunk inspirert LO og tag

Da var det fredag igjen, jammen går dagene fort!
Det er fortsatt litt tid igjen av månedens utfordring, #8 Blomster - som du finner HER
og her er enda et inspirasjons- bidrag fra meg.

Denne gangen har jeg laget en LO og Tag, og brukt ark fra Marion-Smith-Design i steampunk stil.
 Bakgrunnen er ark fra Pebbles.
Jeg har kost meg og klippet og limt, og klippet litt igjen....

Bildet har jeg lekt med og lagt lag på lag.
Litt gull og glitter til en brud er vel på sin plass :)

Tekst er rub ons, utrolig greit å bruke til ujevn bakgrunn.


Det ble også en tag av restene fra arket.
Silikondottene måtte jeg også ta i bruk her for litt effekt på tagen.

Blomstene med noter på er fra Prima, utrolig lekre til mange stilarter.

Jeg håper dette var litt inspirasjon til vår utfordring, og håper du vil delta. 
(Fristen er 14.oktober.)

Takk for at du besøkte bloggen. Ønsker deg en flott helg!
Klem Helga :)



Her er hva jeg har brukt til LO og Tag:

Sort Bazill
Blomster med noter fra Prima 
Rosene er fra Wild Orchild Crafts



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar