fredag 14. august 2015

Utfordring #7 August/September




Utfordringen i august/september er da en skisse-utfordring :)
Vi ønsker at dere skal la dere inspirere av denne skissen
vi har fått låne av Mayasblog.



Reglene finner du her.


Her er min LO, inspirert av skissen :)
Jeg har brukt det flotte arket





Jeg synes teksten er så fin, og
passet godt til det tankefulle bildet ;)
Jeg har klippet ut noen klokker fra et annet ark i
samme serie, og sprayet en "lås" fra Blue Fern studios med
Glimmer Mist og svertet med cats eye.





Tekstlinja jeg har klippet ut er også fra arket med klokkene,
Limited. Jeg har hatt på bånd bak bildet,
og brukt en Marta Stewart-punch på nederste pyntebord :)




Håper du hiver dere med på utfordringen- her er
nemlig den flotte premien du kan vinne ;)


Med dette takker jeg for meg, nå er min tid
i DT-teamet til Scrappiness over, og jeg gleder meg til
å se og bli inspirert av de som tar over stafettpinnen :)

*Helen*




Denne har kommet på mail fra Inger:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar