mandag 17. august 2015

Strandtur- Layout

God morgen, da har jeg et lite gjesteopptreden igjen, og i dag vil jeg vise en LO fra en sommer i Danmark, på en strand som var helt magisk.

Men sjøen var ganske vill og hadde mange understrømmer, så barn fikk ikke bade her. 

Dette arket skulle jeg egentlig bruke baksiden på, men da jeg så denne måtte jeg bare bruke den, og jeg har i mange år beundret Brit Sviggum, hennes stil er helt magisk og måten hun bruker foto på.


Jeg hadde ikke så mye pynt som er hav/strand relatert, men man tar det man har. Vi har holdt på å pusse opp barna sine rom og da ryddet vi vekk alt de ikke brukte lengre, der i blant, perler, men det havnet inne hos meg og på denne LOen hehe. Osteklut får gå som fiskegarn, og perlene er jo sånne greier de har på garn for å få dem til å synke. Ei sjøstjerne hadde jeg da.. 



Ordene jeg har brukt er fra nederstelinje på mønsterarket, det som vi klipper vekk. 
Nytt kamera har jeg å fått, og jeg merker tydelig forskjell på bildekvaliteten.



Har ikke vært mye strand vær i Stavanger i år, så noen slike bilder fra årets ferie finnes ikke.
Det var det jeg hadde for denne gangen. Ha en herlig Kreativ dag. Klemm ~Dt Jorunn~

Jeg har brukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar