onsdag 24. juni 2015

Tutorial cupcaketoppere

God dag!
 
Håper dere har hatt en fin uke så langt! I går viste jeg frem noen cupcaketoppere fra en barnedåp. Det kan jo brukes til andre anledninger også. Jeg har laget noen med ark fra Pion.


Jeg brukte arket fra Linnaeus Botanical Journal, Memory Notes.

Finn ut hvor på mønsterarket du ønsker å stanse ut formen. Hvis du vil, så kan kantene få en omgang med en stempelpute. Jeg brukte Cats Eye; Creamy Brown til disse.



Så limer du de sammen. :)


Snu den rundt, og ta på en stripe med lim på midten.


Sett på pinnen, og la den tørke.


Veldig enkelt og greit, og skikkelig dekorativt!

Til denne formen her, så var det så stor forskjell fra den lille jeg brukte, til det som skulle bli kanten rundt. Men synes det ble så tomt uten en annen farge bak.

Da kan du bare bruke den samme diesen, og tegne rundt i stedet for! Veldig kjekt når man ikke får tak i riktig størrelse!

 
Disse trenger jo ikke bare å brukes til pynt på cupcakes, hva med å sette de enkeltvis i en liten vase, og bruke som bordkort?  Eller ha de som pynt i en liten blomst du vil gi bort som gave! Er mange ting man kan finne på!
 


 
Ha en super onsdag!

Klem Malin. :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar