tirsdag 30. juni 2015

Tag kos.

I dag vil jeg vise to tag  som ble til da jeg egentlig skulle lage en Mix media LO, brukte tagene til å tørke av stensilene, og teste ut fargene jeg skulle bruke. Loene gikk i båset da mønsterarket ikke tålte så mye medium, men tagene de tok form, så da laget jeg dem ferdig.


Jeg har brukt masse forskjellig medium, stempel tissupaper og wasitape.


Fikk litt sommer følelse av fargene. Ser du den splatten som er blank. Den er så digg det er Goosebumps, når du bruker det så fester ikke farge seg til den og lager skikkelig kuul bakgrunn.
Blomstene har jeg festet på den lengste og bare surra rundt alle blomsten, da sitter de så fint. Jeg festet dem med stiftemaskin i tagen, så slapp jeg å styre med så mye lim.


Jeg kan vel ikke nekte for at jeg elsker sommerfugler, og disse er fra Prima, og er i tynt alle wellum papir. 


Jeg bruker enten AJ boka mi eller tag når jeg holder på med mixmedia, for ikke noe skal gå til spille, så da jeg ikke fikk til Loen er det jo godt at det ble to tag ut av det.

Det var det jeg hadde for i dag.

Jeg har brukt.
Heavy Gesso(dekker så mye bedre en vanlig gesso)
Glimmermist summer glow, jack frost,turquoise blue,atlantic
Papirdesign Blånd

4 kommentarer:

  1. For noen nydelige tager! Og fargene var fantastiske. Masse fine detaljer å se på, bl.a spennende bakgrunn! Takk for tips 😊❤️

    SvarSlett
  2. Så vakre , tøffe og stilige Tag, kjempefint pynta

    SvarSlett