fredag 17. oktober 2014

Fredag og ny tag!

Fredag er liksom ukens beste dag...
...joda, men mandag, tirsdag og resten av uka er vel ikke så verst det heller ;-)

I dag har jeg en ny Mixed Mediatag til dere, og fortsatt er Dina Wakley en sterk 
bidragsyter. Hun har så fantastisk vakre stempler og ikke minst deilig maling.
Og i morgen skal jeg på kurs med henne, som jeg gleder meg!!! 
Nå skal jeg endelig lære meg å tegne, joda...jeg lever i trua hihi...
Men enn så lenge har jeg lekt en del med stemplene hennes, og de er lette
å bearbeide med både maling og farger.

Denne lille pippen er liksom så sår og ensom, jeg føler litt omsorg for den 
og har brukt den på flere ulike prosjekter. 

Temaet på dagens tag fikk meg til å tenke på å ta vare på de små tingene 
i hverdagen og glede seg over dem. Ikke haste avgårde som de fleste andre...


Har brukt: Tim Holtz Dot Fade, Dina Wakley Stamps Scribbly Birds, Heavy Bodypaint Tangerine, Sky, Lemon, Lapis, Umber, White og Night, Art Anthology Stencils Take Flight, Patience
Blue Ferm Studios Birds on a Wire.

Da takker jeg for meg, og vi ses neste gang :-)

God helg!
Wibeke



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar