fredag 4. august 2023

Gstefoldcard med nye ark og embossingfolder.

 



Heisann!



Nå er det siste uke med ferie for meg.
Jeg har laget et gatefold kort, 
med ark og embossingfolder fra craft consortium.

Og selvfølgelig med litt pynt.







Her er det brukt embossingfolder med bazzil Aqua ark,
så et tynt lag med cosmic shimmer oppå.

Den tøffe tiger pynten er limt på med limpisol.








Skrivefeltet er bak på kortet.








Jeg tok ikke bilder da jeg laget dette kortet.

Har derfor gjenskapet basen med andre mønsterark.

Start med å kutte et panel på 6 3/4" x 10".
Score på langsiden 1 1/2", 3", 7" og 8 1 1/2".
Kutt et sort panel 1 3/4" x 7".

Brett innerste brett modt midten på begge sider.
Brett ytterste scorelinje tilbake igjen.








Kutt ensfarget bazzil 1 1/4"  x  6 1/2" totalt 4 paneler.
Kutt ett panel i samme farge 3 3/4" x 6 1/2".
Kutt ett panel til i samme farge 1 1/2" x 6 3/4".

Lim panelene på basen.








Her har jeg kuttet et mønsterark fra 13 art,
slik at bitene kommer etterhverandre.

Kutt 6 1/4" x 1" 2 ganger, 6 1/4" x 3 1/2" (midten),
og 6 1/4" x 1" to ganger.
Siste panel måler 1 1/4 x 6 1/2".
Lim det på kortbasen.













Brett som vist og lim fast det lange panelet kun i ytterste del på begge sider,
vannrett.








På dette kortet klippet jeg ut fra klippeboken til 13art.








Valgte motiver fra dette arket.








Da er også dette kortet ferdig.











Ønsker dere alle en god og kreativ helg!



Klem fra Kristin.






 


-MATERIALLISTE-
Klippebok fra 13 art (ta kontakt med butikken)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar