fredag 9. juni 2023

Fordi du fortjener det - med sjokolade dies.





 Heisann.



Hva er vel bedre enn en sjokolade eske med masse flotte biter.
Supert kort å gi sammen med en konfekt eske.

I dag har jeg brukt det flotte Colorice settet med hele 24 dies,
fra Tim Holtz.
Det heter True love.

Det var så hyggelig å bygge hver bit med sjokolade,
 jeg har kost meg med å lage hver bit.

Selve sjokoladeesken er et stort hjerte.
Hos meg ble hjertet rosa og sjokoladene mørk brune,
med rosa og lysgul topping.








Teksten fordi du fortjener det er fra Papirdesign klistremerker.
Pakken heter Venninneklem.








Selve hjertet er stanset ut i Mauve Ice og Berry Blush.
Den tynne kanten inne i esken er stanset ut i holografisk Bazzil.








Alle bitene er stanset ut i Bazzil.
Kortbasen er i Natur og måler 5,5" x 8,5" preget på 4 1/4".
Det er et standardkort med brett i siden.

På alle bitene brukte jeg en rull med dobbeltsidig tape.
Hvor jeg limte reste biter av java. rosa, kraft og corall før jeg kuttet ut.
Da blir det klistremerker og enklere å sette sammen uten limsøl.
Sjokoladebitene er bunnen kuttet ut i Bazzil Java.
Neste lag er Kraft og icing er restebiter jeg hadde.








Noen biter er montert på 3D puter for å få litt dybde i motivet.

Inne i kortet brukte jeg hjertene som pynt.

Her er skrivefeltet.







Stempelet jeg har brukt her er et gammelt fra Papirdesign.
PD16184 Te og kaker.








Noen kanter er farget med Ground Espresso Distress Ink.
Tegnet kanten inne i hjertet med Sølv glitterpenn.
Pyntet med rosa perlebling fra Pink Fresh.







Håper du fikk inspirasjon til å lage et fint sjokoladekort å gi bort.

Ønsker dere alle en riktig god og kreativ helg





-MATERIALLISTE-
Tim Holtz Sissiz thinlits colorice True Love 666290 , kigger ikke i nettbutikk men er lagervare ta kontakt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar