søndag 16. oktober 2022

Happy Halloween

 Heisann🍁

Høsten har virkelig kommet for fullt. Snart nærmer det seg Halloween og i dag måtte jeg tenke litt på hvordan tiden har forandret seg. Min eldste datter spurte meg i dag om jeg likte Halloween da jeg var liten. Det ble et ganske godt tegn på hvor stor forandring tiden har vært igjennom da jeg måtte svare at vi ikke feiret Halloween da jeg var liten, det eksisterte ikke her på den tiden.

Jeg har denne uka laget et kort med Halloween tema, jeg har også tidligere laget denne som en happymail så den kan også brukes til det.

Nederst kommer det det link til en liten video, samt material liste - men først noen bilder📷





Her kommer link til video

Kos dere med scrappingen😎

Scrappehilsen
fra
Kathrine

-MATERIALER-







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar