fredag 28. februar 2020

Påskehilsen





Heisann!


I dag har jeg brukt Papirdesign sitt mønsterark med påskeegg og
en stempelplate med mange fine motiv og tekster.
Minner meg om våren, med påskeliljer.







Her ser du stempelplaten med mange fine tekster og motiver.








Slik ble innsiden i kortet.
Her har jeg stemplet med Versafine Clear, som fungerer supert til embossing.
Deretter dekket jeg teksten med embossingpulver , sort med glitter.
Til slutt varmet jeg opp med varmepistol , og da du får en fin effekt.









Har embosset teksten på samme måte her.








Motivene er stemplet med Versafine Morning Mist, og fargelagt med Distress ink.

Til å fargelegge brukte jeg en Dove blender.
Hentet opp farge med den fra Distress ink, og fargela motivet.
Til slutt klippet jeg de ut langs kantene.
Med blenderen er det enkelt å fargelegge.

Brukte en sirkel i to forskjellige størrelser.
Stanse ut på et panel og limte fast motivene på baksiden.
Monterte alt med 3D tape for å oppheve panelet fra kortbasen.






Måtte pynte med litt gul og lilla bling :)













Da kan du sende en koselig påskeinvitasjon til dine venner.



Lykket til med ditt neste prosjekt!



Klem fra Kristin





-MATERIALLISTE-
Mønsterpapir: Papirdesign Påskeegg
Embossingpulver: Nuvo black noir

1 kommentar: