mandag 28. mai 2018

Minnie og Mikke Mus = sant





Hei og god mandag!

For en flott helg vi har hatt her på Østlandet, med masse sol og varme.

Det er tiden for romanser,
 og da passer det godt med et kjærestepar.







Jeg har stanset ut hele motivet i sort.
Så stanset jeg ut sko, kjole, bukse, hatt og ansikter i ensfarget Bazzil.
 Da trenger du bare små biter til hver del.
Jeg brukte rester til dette.
Klippet de til etter strekene som diesen lager, og limt de på.







Til formen på kortet har jeg brukt en dies fra Heartfelt, som er veldig fin.
Oppe i kanten legger jeg diesen litt over brettekanten, slik at det henger sammen i toppen.
Så stanser jeg ut mønsterarket og limer oppå.
Da synes ikke brettekanten.






Her  kan du se at hjertene er bygget opp med 3D tape.






Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Kristin




-MATERIALLISTE-

Mønsterark: Birthay Wishes
Distress: Canded apple



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar