mandag 1. januar 2018

Easel Card med kalender



Hei og Godt Nytt År!

Velkommen til 2018.

Da starter jeg det nye året med å vise dere en kalender med post-it note.
Den kan stå fremme og klar for å ta i mot nye beskjeder med en "lomme" for blyant.

Her har jeg laget alle blomster fra Heartfelt sin Flowering Dogwood serie.
Stemplet og fargelagt med Memento.









Foran i den mørke grønne lommen kan du legge en blyant.




Her ser du kortet flatt. Det kan enkelt legges i en konvolutt og sendes.






Som du kan se her,  har jeg pyntet blomstene med glitter og assorterte perler.
Duen er skyggelagt med Memento og pensel.
For godt feste på blomstene har jeg brukt lim pistol.






Da ønsker jeg alle en god start på et nytt scrappe år!



-MATERIALLISTE-




Klem fra Kristin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar