mandag 26. desember 2016

God jul:-)

God jul alle sammen:-) Håpar alle våre lesere har hatt ei herlig julehelg og skal nyte veka som kommer med god mat, familie og venner, tid til det ein har lyst til og kanskje då aller helst scrapping;-)

For meg så har julestria vært litt for travel i år så denne veka blir litt annerledes fra meg i bloggen, nemlig kun art journaling. Dette er det jo mange som driver med og mange som absolutt ikkje;-P Håper eg kan inspirere til å prøve det ut for eg lover, det er kjempe gøy og gir så mykje rom for frihet og følelser:-)

Scrappiness har eit stort utvalg til mixed media og art journaling:-) Favoritt journalen min er den store boka fra Dylusions

Den første sida eg vil vise handler naturlig nok om jul. For mange var nok fokuset på julekvelden det som låg under treet, sånn var det i alle fall hos oss;-) Samtidig visst ein klarer å sjå forbi det faktumet at jula er blitt ein gedigen kjøpefest her til lands, så var det nok ein følelse av samhold, glede og kjærlighet som strømmet gjennom. Me hadde ein nydelig julekveld sammen med nær familie og jentene våre var enige om at dette var den beste jula nokonsinne!

På desse sidene har eg brukt diverse stensiler, molding paste og akryl maling og bygget opp lag på lag. 

For å få malingen til å renne har eg tynnet den ut med vatn. 

 Det var alt for i dag:-) Kos dåke! Juleklem fra Arnlaug:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar