onsdag 19. august 2015

Inspirasjon til utfordring:)

Hei:)
I dag tenkte jeg å prøve på litt inspirasjon til den pågående utfordringen.

Vi var i USA i sommer, og en kveld når vi skulle bestille middag, ville min mann prøve seg på spareribs. Og som alle vet ALT er stort i USA:) Jeg så maten komme, og fikk knipset noen bilder av han, ansiktsuttrykket hans var ubetalelig.

Så min løsning av skissen er noe helt annet enn Helen sin, morsomt å se hvor forskjellig det blir. Håper dette har gitt noen ideer, nå er det din tur:)



Her ser dere hvor fornøyd han er, hihi


Og her litt nærmere av maten.... legg merke til at ribba er bredere enn han:)



Denne teksten syns jeg var treffende....Blomst, kamera og Smile er klippet fra mønsterark.



Fått med binders....



Og litt godord måtte til....



Takk for at dere titter innom, ha en herlig dag!  Klem Lone

Materialliste:

Bazzill:           Raven og Limeade
Mønsterark:    BoBunny, Sweet Life og Forever Young
Klistremerke:  My Minds Eye, Life is good 
Klistremerker: Authentique, Små ord
Binders:           Noe jeg hadde fra før
Blonde:            En hvit jeg hadde som er sprayet med Art Anthology, Raider
Punchet ark:    Lagd en bord med Martha Stewart Edge punch, Flourish

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar