mandag 19. januar 2015

Sisters....

Nå er det lenge siden jeg har laget en LO...
Men siden jeg har to barn der det eldste har 4 fulle album-
 mens minste ikke har ett en gang, er det vel på tide å starte igjen ;)
 Og det var jo gøy når man får lov å leke litt med nye ark og flotte produkter ;)

 Jeg har fått bruke de flott nye arkene til Maja Design- Nyhavn. Her har jeg brukt Strolling along the Canal og Veteran ships med hvit bazzill og dotted Swiss som base. Alle kantene er revet med distress tool og svertet med cats eye, chestnut roan. Jeg har også malt litt med hvit gesso under bildet og tegnet en svak ramme med hvitt rundt bildet med krittpenn, og drodlet en bord på lag nr 2 med hvit penn.



Jeg har pyntet med blonder fra prima, figurer laget med former og papirleire, pyntegrener og en perleswirl. Bokstavene har jeg trykket ut med et alfabet som for eksempel dette fra Memory Box.



Her er et nærbilde av fuglene som jeg har laget med svart embossingpaste som gir et opphøyet utseende, og en sjablong/mask.

Dette ga mersmak, så håper på å få laget flere LO`er snart :)
Sees på onsdag :)

*Helen*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar