torsdag 13. november 2014

Eksplosjonsboks

Jeg har noen flotte tantebarn som skal få pengegave til jul. I utgangspunktet synes jeg det er litt kjedelig å gi bort penger i julegave, så jeg syntes jeg måtte gjøre noe ekstra ut av innpakningen og da ble det en eksplosjonsboks :)


Til selve boksen og lokket har jeg brukt Bazzill White og pyntet sidene med diverse ark fra Juleserien A Gift for You fra Maja Design. Synes det er så fine fargekombinasjoner på den serien. Alle kanter er svertet med Rose Bud Edge Chalker.


Til å lage sløyfen på toppen har jeg brukt Envelope Punch Board


Til juletrærne er det brukt dies fra Scrapmagasinet, jeg har stanset ut hvert tre 2 ganger og limt sammen med 3-d limpute i toppen og lagd en liten papirstimmel i bunn slik at de blir stående litt fra hverandre.






Julestempel fra Papirdesign


Under: Treet er en die fra Memorybox og rådyr er en dies fra CottageCutz Deer Set.



Hilsen Ann-Kristin :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar