fredag 22. juli 2022

Et Kort med Nyheter fra Pink Fresh

 Hei på dere😎

Jeg håper dere alle har en fin sommer og koser dere maks😊 Det kom for kort tid siden inn noen nyheter fra Pink Fresh og jeg kastet meg over dette og har laget et kort av i dag. Jeg har brukt stempelplate, stensiler og dies i settet Fancy Rose Bunch. Bakgrunnen er Intricate Stitched Ovals, også fra Pink Fresh. Fargene jeg har brukt er Candy Violet, Bubble Gum, Lavender, Ocean Breeze, Mermaid Cove og Slumber. I første utgave brukte jeg Soft Lilac i stedet for Candy Violet. Alle fargene er fra Pink Fresh.

Her kommer noen bilder og litt lenger ned kommer link til video og liste og materialer brukt😊




Og her er link til video:


Ønsker dere en fortsatt fin sommer😎

Scrappehilsen fra

Kathrine


-MATERIALER-
Dies: Fancy Rose Bunch, Intricate Stitched Ovals, Perfect Sentiment
Stensiler: Fancy Rose Bunch


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar