fredag 22. januar 2021

Album med ark fra 49 Market

 God fredag alle sammen😊

Denne uken har jeg laget et album jeg tenkte å vise dere. 

Det er en forholdsvis enkel base. Permen måler totalt 7" x 12" og den er preget på 5" og 7" på langsiden.


Sidene inni albumet er laget ut fra en base på 8 1/2" x 6" - den er så preget på 1/2" og 4 1/2" på den lengste siden. Disse har jeg brukt 4 stykker av i albumet hvorav to brettes ut på høyre side og to brettes ut på venstre side. Biten på 1/2" er delen som festes i ryggen på albumet.
Albumet egner seg godt til å ligge åpent på midten




På alle paneler har jeg gått ned 1/4" i størrelse.

På fronten har jeg skjært ut litt på postkassen slik at jeg får plassert en tag på innsiden - min tag er tom, men her står man fritt til å pynte slik man selv ønsker.





Jeg har klippet ut blomster og blader fra et mønsterark av ScrapBoys som jeg har pyntet med i albumet.




Jeg har laget en kort videosnutt hvor jeg presenterer albumet.

Ta en titt her:


Håper dette kan være til inspirasjon💖

Ønsker dere en flott helg!

Scrappe-klem fra 
Kathrine


-MATERIALER-
Bazzil: Lilac Swirl, Pear
Pynt: Bånd 














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar