fredag 9. oktober 2020

Halloween pynt med Hounted hus.





 Heisann!



Riktig god fredag. 

Nå nærmer det seg Halloween og jeg har laget
 et dekorelement til bordet.

Det er en enkel boks, åpen i topp og bunn,
Du kan pynte med kjærligheter i toppen, som jeg har gjort,
eller fylle annet godteri oppi.








Start med en base som måler 10 1/2" x 5"
Jeg har skrevet feil mål på lappen i bildet.

Score på 2 1/2", 5", 7 1/2" og 10".

Den siste fliken på 1/2" er den delen som skal brukes til å lime sammen esken med.








Sett ovenfra, når den ligger flatt.













Da den er limt sammen, lager du fire panel i mørk blå.
De skal måle 1 7/8" x 4 7/8".

Jeg valgte å bruke Law Fawn sin Super Star Stamp Set på de blå panelene.

Brukte antistatisk pute, stemplet med Versamark, strødde på embossingpulver 
og varmet det med varmepistolen.








Legg den flatt når du pynter. eller gjør det før du limer esken sammen.








Jeg stanset ut huset i sort med grått tak og skodder.
Så klippet jeg til en gul bazzil (reste bit jeg hadde).

Den blendet jeg med en blanding av Oxide Crakeling Campfire og Ripe Persimmon.
På den ene siden av vinduet.
Lim fast biten i kantene på bakdisen.

Kuttet ut månen i samme gulfarge,
 og farget skyggen til månen med samme Oxide farger.








Lim noen sorte flaggermus på månen, så er den ferdig.














Da er bordpynten ferdig til Halloween.

Lykket itl med ditt neste prosjekt!


Klem fra Kristin





-MATERIALLISTE-
Embossingpulver Zing Sølv
Antistatisk pute

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar