mandag 14. september 2020

 God mandag alle samme!


Høsten har kommet og vi går inn i en tid hvor i alle fall jeg tilbringer en del tid inne med peiskos og gjerne litt ekstra scrapping :) 

Denne uken har jeg laget et bursdagskort med høstlig tema for ønske sesongen velkommen.

Jeg har brukt arkene fra den nydelige serien til Prima som heter Pumpkin and Spice.

Ferdig størrelse på kortet er 6" x 6". Basen, som er Bazzil Cotton Candy, har et utgangspunkt på 12" x 6". Denne preges på langsiden på 6" og 9 ". 

Og brettes slik. Jeg har festet et sløyfebånd under panelet på den fremste flappen.
Jeg har brukte rose gull blank bazzil som kontrast under mønsterarkene. Mønsterarkene har folierte detaljer i rosegull og dermed synes jeg det passet veldig fint.  Størrelsene på kontrastfargen er en stykk av 5 7/8" x 5 7/8" og 2 stykk av 2 7/8" x 5 7/8". Mønster arkene har jeg gått ned en kvart i størrelsen rundt hele, så de er altså 5 5/8" x 5 5/8" og 2 5/8" x 5 5/8". Jeg har også stanset ut et front panel av tag dies settet til Heartfelt.  
Innsiden av kortet har jeg valgt å holde ganske enkelt da jeg synes mønster arket i seg selv er så fint at det ikke trenger noe særlig annet enn bare det. Siden har fått noen bling fra samme serie. 
Det er også blomster som hører til serien som jeg har brukt litt av her. 
Bladene på frontpanelet har jeg klippet ut fra et ark i serien.

Ønsker dere alle en flott uke!


Scrappeklem fra

Kathrine


Materialer:

Bazzil: Bazzil Cotton Candyrose gull blank bazzil

Mønsterark: Prima Pumkin and Spice

Pynt: Blomter og Bling fra Prima

Lim: Art Glitter, ATG, 3D puter

Bånd: Hug Snug

Dies: Heartfelt

Stempel: Papirdesign

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar