onsdag 15. mai 2019

May you have all the joy

God onsdag alle sammen.
Da var det min tur til å dele litt med dere igjen.

Denne gangen har jeg valgt å dele en tutorial som ble vist her i bloggen for 4 år siden.

På en "kortgavepose" eller kaffefilterkort som det også blir kalt.

Tutorialen finner du her.


Jeg synes det er så artig å finne frem litt "gamle" tutorials og stiler,
fremfor å bare begynne med noe nytt.


Jeg har valgt de nydelige Pion arkene - Days gone By


Teksten er fra et av utklippsarkene.


Og oppi kortet har jeg puttet en liten godispose.
Flott vertinne eller venninnegave.

Så da håper jeg du også ble inspirert til å prøve.

Ha en flott onsdag.

Kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line


Papirer: Pion Design - Days gone By
Pynt: Blonder og blomster

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar