onsdag 18. mai 2016

Lerret + brusho = morsomt:)

Søndag formiddag, og jeg har bestemt at dagen skal brukes til å rydde scrapperommet, er ikke gulv igjen å gå på, og pulten ser jeg ikke lenger.

Men så skulle jeg bare sette vekk pregebrettet mitt, og der så jeg noen lerret som jeg kjøpte for å lage noe fint når vi var ferdige med å pusse opp gangen (kremt, det er snart 1,5 år siden)

Og ettersom jeg lenge har tenkt at jeg skulle teste ut brusho på noe mer enn tags, var jeg igang.
Så istedetfor å rydde, endte det opp med at til og med gardinene ble tatt i bruk hihi:)




Fant fram brusho, koster, spatler, sjablonger, gesso og mod podge, 



Etter mange timer, lek, klin og morro, endte jeg opp med disse.
På denne har jeg tegnet rundt bokstavene med sharpie


Det som er så fantastisk og morsom med brusho, er at de lever sitt eget liv, det jeg fra begynnelsen ser for meg oppe i hodet, blir sjelden sånn


men du og du så morsomt det er



Og til slutt fikk jeg til og med hengt de opp:) Klapp på skuldra til meg:) 
Lampa, vasen og stakene er gamle fra min mamma, de var mørke grønne, sprayet alle med lakk og ble superfornøyd:)




Jaja, rommet er enda mer rotete, men jeg ha hadde en herlig dag, og det ble allllllt for sent til å begynne å rydde, hihi

                            Håper dette setter igang kribling etter å "rydde" litt hos dere også:)

                                                                    Klem Lone

Materialliste:
Gesso Clear
Brusho       


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar