fredag 5. februar 2016

Invitasjon til Konfirmasjon.

Hei, i dag har jeg en konfirmasjons invitasjon, siden jeg skulle lage en del, skulle jeg holde det enkelt.


Å det føler jeg at jeg har klart.


Jeg synes det er så enkelt å bruke blomster når jeg tvinner dem sammen, for da ser jeg med engang om de passer sammen, for ikke snakke om når det skal limes på.



Her har jeg gjort klart til at det er plass til meny, og informasjon som er viktig.


Baksiden er kjempe enkel, og brukte samme blomster som på forsiden, bare ikke like mye.

Jeg trodde jeg hadde kjempe god tid før konfirmasjonen, men noen ganger tror man at man har så god tid, at det blir travelt.. Så jeg ble litt i siste liten. Min datter som skal konfirmeres fikk bestemme hvordan det skulle se ut, og hun ble fornøyd, og det er jo det viktigste :)

Å det er jo ikke vanskelig å få fine kort når man har slike flotte ark å jobbe med.

Det var det jeg hadde i dag, håper dere ble litt inspirert ♥
Klem Jorunn

Jeg har brukt:

Papir:
Bazzill rosa og Lilla
Papirdesign Snill og tøff

Blomster:
Papirdesign Pion og Roser
Wild Orchid Crafts Sweetheart og Rosebuds

Stempel:
Personlig stempel

Div Pynt:
Wink of stella Clear
Marianne Design Bling

Dies:
Kaboks Invitasjon



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar