fredag 23. januar 2015

Minialbum med envelope punchboard

Jeg har kjøpt meg envelope punchboard , og vil vise frem et lite album lagd med dette :)
Jeg har tatt utgangspunkt i størrelsen på disse tagsene, og gått ut i fra det på punchboardet. Der står det hvilken størrelse du skal ha på arket for å få en konvolutt som passer til kortet- veldig praktisk ;)
Permene er chipboard som er kuttet til passe størrelse, og kledd inn med mønsterark.



Jeg har brukt den flotte serien Nyhavn fra Maja Design. Har kuttet ut kork-pynt med diverse dies fra en blokk med kork-ark, og stempler fra Papirdesign. Gratulerer-diesen er fra Scrapmagasinet, og ringene finner du her. 


Har og så brukt blonde fra prima.


Alle kanter er svertet med cats eye., og jeg har selvfølgelig måtte dekorere litt med sømmer og prikker tegnet med brun tusj :)














Tagsene har fått diverse bånd, og er uten noe på. Tanken var at albumet kunne brukes som gratulasjonskort fra mange, der hver og en kan skrive en hilsen til jubilanten, eller for eksempel en gjestebok :) Man kan bruke bilder eller dikt- bare fantasien setter grenser :)


1 kommentar: